Overnatning / Glamping

fredag den 27. november 2015

Jul på Rysensteen.

I sidste uge var jeg på Rysensteen og pynte hovedindgangen og pejsene i stuerne, ligesom sidste jul. I dag startede Julemarkedet på Rysensteen, du kan se mere om julemarkedets åbningstider HER

Det er virkelig sjovt at få lov til at pynte sådan et sted, noget jeg nyder meget. I år havde jeg Margit og Hans fra TV midt-vest med.

Den smukke og imponerende hovedindgang.


Masser af hyacinter i smukke gamle sandstenskrukker.



Gran om gelænderet.


Fine gamle lanterner med flotte lys fra Kunstindustrien.


Kransene som jeg har pyntet med grønt til dørene, fås HER



Pejsehylden i dagligstuen, er pyntet med gran, store granatæbler, og kogler.


Pejsehylden i spisestuen er med gran, kogler og pigeonæbler.


Charmetrolden der overvågede hvad vi lavede og stjal koglerne, hvis han kunne slippe af sted med det :-)


Hans Trier Vittarp som har optaget alle udsendelserne fra Fru Pedersens have.


Klar til at modtage de mange julegæster. 


Har du lyst at se pyntningen i levende billeder, kan du se udsendelsen HER Det kommer ca. midt i udsendelsen.

4 kommentarer:

  1. Det er bare så flot pyntet, men det er også et lækkert sted at få lov til at pynte. Det er lige den måde jeg synes det er bedst.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Det var sjovt at "være med" da du pyntede Rysensteen. Og resultatet er både smukt og julet på den allerfineste måde!
    Kh Nana

    SvarSlet
  3. Det er meget smukt og det må være en spændende og sjov opgave at få. Godt gået synes jeg. Det ser rigtig godt ud med de to forskellige æbler på kaminerne.

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Du kan tro jeg nød de dejlige udsendelse både fra din have og fra godset.
    Dejligt at du får lov at julepynte sådan et smukt sted.
    Rigtig god advent til dig og John knus Jette

    SvarSlet