Overnatning / Glamping

mandag den 12. januar 2015

Projekt istansættelse af vinduer.

Ældste datter og jeg har for tiden et fælles projekt, med at sætte en stak gamle småsprossede vinduer i stand. Vi har slebet så vi var helt grå af støv :-) Nu er der slebet ned, vasket af, og de er ved at få malertape på.




Hvad skal alle disse smukke gamle vinduer så mon bruges til :-) 

Vi har indtil flere projekter de skal indgå i, det kommer der mere om senere :-)

Synes lige at i på denne triste og grå mandag skal se lidt af de smukke forårsblomster fra i går, så stiger humøret lige et par grader.

De skønne dekorationer og blomster kommer fra










10 kommentarer:

  1. Det er da helt fantastisk så flot der var pyntet op - og du har ret, det kan da virkelig få sat humøret et par grader op, for i dag har det da virkelig være gråt i gråt.
    Glæder mig til at hører mere om projekt vinduer ;0)
    God aften

    SvarSlet
  2. Hej Anette.Jeg er da rigtig spændt på hvad alle vinduerne skal bruges til.
    Men sikke et arbejde at slibe dem.
    Altid skønt at besøge blomsterbutikker...........de liver dejligt op.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  3. Det er noget af et arbejde I er igang med, det er fine vinduer og spændende at se hvad du skal bruge dem til :-)
    Dekorationerne fra igår er dejlige forårsting - og så god fornøjelse med kaninerne, det er søde og underholdende dyr som vi også har haft - det er jeg dog færdig med:)

    SvarSlet
  4. Et stort arbejde I er i gang med - jeg glæder mig til at se, hvad de skønne vinduer skal bruges til - jeg er da ret sikker på, at det bliver godt!

    SvarSlet
  5. Spændende med de vinduer, og i lyder til at hygge jer i støvet:-) og friske farver og blomster er slet ikke til at få nok af nu!
    Rigtig god fornøjelse med jeres projekt, som jeg også glæder mig til at se mere af.
    God dag
    kram

    SvarSlet
  6. Sikke et stort arbejde med så mange vinduer! God arbejdslyst. Sikke en flot "Header" du har fået!! Det midterste billede er fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja det miderste billede er jeg også helt vild med, man kan se spejlingen af træerne i kuglen.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet
  7. Glæder mig til at se hvad du har fundet på med vinduerne. Det er et kæmpe arbejde I har været igennem...

    SvarSlet
  8. Det er altid spændende med projekter..... Glæder mig til at se hvor de skønne vinduer skal bruges .... God dag til dig...

    SvarSlet
  9. Smukt! Smukt!
    Og meget spændende hvad de fine vinduer skal bruges til. :o)

    SvarSlet