Overnatning / Glamping

mandag den 28. marts 2016

Påskebordet.

Selv om påsken er ved at være forbi, synes jeg alligevel at i lige skal se hvordan jeg dækkede vores påskebord.


Påskeliljerne er fra haven.


Den fine påskeskål med låg er gammel, jeg købte den brugt for nogle år siden. Den er jeg meget glad for, synes den er så sød, med kyllingerne der kommer ud af æggene.



Påskestellet har jeg haft siden børnene var små, og de har været på bordet hvert år til påske. Men efter vores lille familie er vokset, var der ikke tallerkner til alle længere. Sidste år efter påske, var jeg heldig at finde 3 på DBA, så i år var der næsten nok. Måske er jeg heldig igen at finde et par stykker.


3 kommentarer:

  1. et dejligt og hyggeligt påskebord. Jeg kan godt forstå at du faldt for lågetfadet med æggene der kommer ud af skallen, og spisestellet er sødt, jeg har længe kigget efter et påskestel, fordi det kunne være hyggeligt at dække op til påske med motiver i den anledning, men de er noget vanskelige at få fat i, men en skønne dag vil det måske lykkes, sådan at du også en dag vil kunne dække op til alle :-)
    Kh. Kirsten

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hej. Det ser hyggeligt ud og meget påske-agtigt. Jeg kan også godt lide skålen med kyllingerne på låget. Det er dejligt med traditioner. Det betyder også meget i vores familie.

    SvarSlet