Overnatning / Glamping

tirsdag den 22. marts 2016

Betonæg i lange baner.

 Jeg har fået støbt en masse betonæg, her til påske. De er så fine i kurve og reder. Så nu kan jeg rigtig få æggepyntet.
Har du lyst at se hvordan jeg støber æggene, så se anvisning og opskrift HER



Der skal mange æg til i en stor kurv, i denne er der ca. 60 stk.


Hvis man ønsker en hvidlig marmorering, som på mine æg, skal man vente en måned eller mere med at pille dem.


PS. Jeg afholder betonkurser i april, hvor man bla. støber æg. Se mere HER

7 kommentarer:

  1. hold da op I har spist mange æggekager :-) nej sludder, de ser bare flotte ud når de er så farvenuanceret - marmoreret, beton er flotte men kan godt se lidt sterile, så jeg har arbejdet lidt vådt jord omkring dem, når de er blevet lagt derhen hvor de skulle være men heldigvis bliver de kønnere med tiden, hvis man kan lide det at naturen gør sit
    Fortsat god aften og en utrolig flot påskekurv.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Hold da helt fest med Påskeæg :) Hvor ser det dog godt ud! Jeg siger til mig selv hver gang at jeg skal prøve, men har ikke fået forsøgt mig endnu. :-)
    Ønsker dig en rigtig god påske
    Kh Birgitte

    SvarSlet