Overnatning / Glamping

søndag den 27. juli 2014

Smukke pileting til haven.

På Skalstrup Kræmmermarked var der en pilefletter der udstillede sine smukke værker. Nogle af hendes smukke ting kom med hjem, for at bo i min have. Jeg elsker naturens materialer og forarbejdet til det fineste brugskunst, passer det så fint ind i min have. 


To flotte pilebolde, som nu ligger i gruset. De vil kunne pynte rigtig mange steder i min have.


En smuk kurv, som vil gøre sig godt fyldt med æbler, rønnebær, kastanier............


Et stort flette kræmmerhus med fin naturpynt i bunden og et rustikt glas til lys.


Billeder fra udstillingen. Det var ikke nemt at begrænse sig i alle de fine ting.


Sådan et håndværk er virkelig en fryd for øjet.



Du kan se lidt mere på Pilefletter Anita Olesens hjemmeside Pilehytten HER

7 kommentarer:

  1. Det er så fint.
    Min gode veninde - som bor tæt ved dig - kan også den slags. Virkelig fine ting man kan lave med pilen.
    Mange sommerhilsner Susan

    SvarSlet
  2. Nyder i den grad også den slags håndværk, og det du viser her samt det på hendes hjemmeside, ja det er en fryd.

    SvarSlet
  3. Det er så fint og fine billeder. <3
    Jeg ønsker dig god dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  4. Hej Anette sikke flotte pileting, du har ret, det er vidunderligt med naturting og så så smukt forarbejdet. Er vild med kuglerne.

    SvarSlet
  5. Hej Anette.Jeg er også vild med pileflet.................og fine ting du har købt.
    Har en gang været på et kursus..............og fik lavet en kurv som jeg stadig har.Og skal hilse og sige at det kræver fingerfærdighed.
    God aften Knus Jette.

    SvarSlet
  6. Rigtig flotte ting, altid dejligt med noget naturligt :)

    SvarSlet
  7. Sikke mange fine ting du har købt. Jeg havde egentlig en plan om at bruge et par dage i min ferie på at lave nogle kurve til min mor som hun har "bestilt" - men fordi vejret er så godt har vi besluttet at blive en uge mere i sommerhuset :-)

    SvarSlet