Overnatning / Glamping

mandag den 30. juni 2014

Orden og morgensol i potteskuret.

Orden er ikke det mest rammende ord om mit potteskur, men lige for tiden er der nogenlunde orden på tingene. Det er mit bedste rum i haven og det mest benyttede, måske deraf manglende orden. Kreativ kaos er nok mere rammende. Det er herligt med et sted hvor jeg kan rode og lade tingene stå.





Nogen gange i løbet af året er det rart at få has på de værste spindelvæv, rodebunker, visne blade der kommer flyvende og tomme plastkasser og potter.

8 kommentarer:

  1. Det er ligesom det andet du har "bare i orden". Flot.

    SvarSlet
  2. Jeg synes nu det ser pænt ud.... måske er det efter du har ryddet op.... Men hvor der er gang i noget og der er kreative mennesker, der kommer også "kaos" .... !!!

    SvarSlet
  3. Det ser jo skikkelig flott ut! :-D
    Jeg forstår godt du tilbringer mye tid der! Ha en fin kveld.
    Stein

    SvarSlet
  4. Så engang et citat hos bonderøven, at for meget orden ødelægger fantasien, tog det til mig:-) Det ser dejligt ud i dit potteskur, kan godt forstå du er glad for det.

    SvarSlet
  5. Hej Anette

    Ja, det er et dejligt potteskur du har der.

    Sikken en orden der er og det er sikkert godt at du har fået vent alle krukker og fået fejet ud engang. Du have vil husket at allieret dig med samtlige misser på egnen, du har jo oplevet lidt af hvert. :):):):)

    Det burde være et must for alle havetosser at have sådan et .

    Rigtig god dag, Anette

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  6. Hej Anette.JA !!! jeg synes nu også at der ser dejligt ud i dit potteskur.Dejligt at have et sted at stå at rode og potte om.Kan godt forstå at det er dit bedste rum i haven
    God dag knus Jette

    SvarSlet
  7. Det er godt med en oprydning engang imellem og man bliver så tilfreds med sig selv når det er gjort:-)

    SvarSlet