Overnatning / Glamping

lørdag den 21. juni 2014

Nye genbrugshavemøbler.

Jeg har en veninde, som er flyttet til en mindre have. Hun fik nogle af sine patinerede havemøbler i overskud, og forærede dem til mig. Hun vidste at jeg ville blive glad for dem og bruge dem i haven. De er til stor glæde i haven, en fryd for øjet og gode at sidde i.



Der var endnu nogle stole i jern, med fletsæder og ryg, som er defekte, men som vil kunne blive til fantastiske stilleben i havens kroge, delvist overgroet med slyngplanter. Glæder mig til jeg finder de helt rigtige steder til dem :-)

6 kommentarer:

  1. hvor er de dejlige, du er heldige.. jeg har dum hvis plastik. rigtigt praktisk til små børn, men næppe drømmen :)
    Jeg er spændt på at se stillebenene når du har fundet det helt rigtige sted :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  2. uhhhh hvorfor har jeg ikke sådanne venner.... satte for år tilbage et sæt mage til de nederste i stand.... desværre ikke mine i dag

    SvarSlet
  3. Sikke fine møbler du har fået - den slags gaver siger man bestemt ikke nej tak til!

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig gave at få..
    Det ser fint ud :-)

    SvarSlet
  5. Hej Anette.Heldige dig.............dejlige møbler du har fået.Og du har jo masser af steder til at sætte nogle siddepladser..
    God aften knus Jette

    SvarSlet
  6. Ja du får da mange ting, og du har god plads, så du kan bruge det hele :)

    SvarSlet