Overnatning / Glamping

tirsdag den 16. juli 2013

Kæmpesommerfugle.






Forleden dag hvor jeg var på arbejde, var vi en tur hos Jespers Planteskole i Holstebro. Der har de et tropisk hus med de mest fantastiske, store, flotte og farvestrålende sommerfugle. I huset står et skab med pubber, der er smukke blomster og der er tropiske varmegrader. Et spændende univers at træde ind i.
Jespers Planteskole er den største her på egnen, de har et kæmpe udvalg i alt, hvad havehjertet kan begære. Du kan se mere HER

10 kommentarer:

  1. Jeg har hørt om en "ræv bag øret" men her er det så en kæmpe smuk sommerfugl! Meget imponerende! :)

    SvarSlet
  2. Smukke sommerfugle! Og nu bliver jeg da nødt til at spørge hvad du arbejder med siden det kan føre dig på planteskole ...?
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er handicaphjælper, manden med kasketten er min chef :-)
      Det er verden bedste job, for mig.

      Slet
    2. Åh, ja, men det lyder da også som et herligt job :-)

      Slet
  3. Flotte, flotte sommerfugle.

    SvarSlet
  4. Hej Anette

    Dejligt at din "chef" syntes i skulle på besøg i dette pragtfulde univers. Der er mange godter ser det ud til, når man går ind på deres hjemme side.
    At man så kan få en oplevelse med kæmpe flotte sommerfugle gør turen endnu mere attraktiv, det er vel også derfor at han ville derhen og se dette farvesjov der er blandt disse flyvende væsner.
    Dejlig at du syntes du har verdens bedste job, det har mennesker som disse også brug for, i en hverdag som ikke er nem for dem på den ene eller anden måde.
    God dag til dig Anette.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  5. Det var godt nok nogen store og flotte sommerfugle. Jeg må lige kigge på linket med Jespers Planteskole.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  6. Hej Anette.Det var da nogle store sommerfugle du viser.Har lige været i London til Hampton Court Flower Show.Og der var en del om sommerfugle.......har selv købt et par stykker på pind til at sætte i haven.Jeg tog over 300 billeder derfra.......og viser dem af nogle gange.God dag knus Jette

    SvarSlet
  7. Imponerende og smukke. Det er jo rene (og levende) kunstværker...

    Herlig sommeraften fra Katinka

    SvarSlet
  8. Sikke nogle kæmper, jeg troede det var fra Randers Regnsskov. Men at en planteskole har dem er da imponerende.
    Har lige set at min lokale planteskole har opsat bistader, det er knap så eksotisk, men ikke desto mindre en kæmpe fordel for de frugttræer, de sælger på stedet.

    SvarSlet