Overnatning / Glamping

mandag den 26. oktober 2015

Store pilekugler i støbejernspokaler.

Nu er den vestlige del af haven klar til julehaven åbner, der mangler kun lyskæder. Vestsiden af den store skurvogn har fået store pilekugler i de sorte støbejernspokaler. En fin markering af indgangen til skurvognens terrasse. 


Senere skal der en lyskæde vikles rundt om pilekuglerne. Kuglerne er gjort fast med nogle store kraftige teltpløkke, så vestenvinden ikke sender dem på udflugt.


De store betonpaddehatte, som jeg støbte for 2 år siden er ved at få en rigtig fin patina.


Kig op af gangen, hvor begge skurvogne ligger.


5 kommentarer:

  1. Endnu et flot kig!!! Og flot med så store jernkrukker - de måtte også gerne bo hos mig:-)
    Kh Trine V.

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder:O) Jeg nyder stadig efterårs haven lidt endnu før jul og gran skal tages ind i haven.

    SvarSlet
  3. Hej Anette.Det ser bare forrygende med de flotte pokaler med de store pilefletkugler.
    Kan lige forestille mig hvordan det ser ud om aftenen med lys i.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  4. Hvor fine de kugler og særligt i de potter. Har du selv lavet pilekuglerne?

    Jeg er pudsigt nok lige begyndt at gå til pileflet og lige præcis startet på sådan en kugle. Jeg snyder nu og binder de første sammen med kobbertråde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Nej jeg har ikke selv lavet kuglerne, de er købt færdige :-)
      Spændende med pileflettekursus. Jeg flettede også noget pil for nogle år siden.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet