Overnatning / Glamping

mandag den 19. oktober 2015

Betonpynten er kommet ned fra loftet.

I dag er der blevet tømt krukker, potter og spande med sommerblomster, til den helt store guldmedalje. Alle potter, krukker og spande er sorteret og båret på loftet. Jeg skal helt sikkert bruge mange af dem igen, men nu er det til at få et overblik over herlighederne. De potter med stauder der skal under tag, er samlet sammen og venter lige lidt endnu med at komme ind. De planter der skal opbevares frostfrit står endnu i det ene drivhus, hvor der er en herlig sommerstemning med pastelfarvet flor af fuchieblomster.

Ned fra loftet kom de betonting jeg lavede sidste efterår, for de skal indgå i julehaven igen i år. Jeg har endda været ved at lave flere paddehatte og kogler til dette års julehave :-) De har så mange anvendelsmuligheder.

Hvordan jeg har lavet betonkoglerne, kan du se HER.


Formene til disse agern har jeg selv lavet i silicone, du kan se HER hvordan.

 Formen til denne store kogle lavede jeg også selv.


Jeg er vild med den grå beton, brugt sammen med naturens pynt.


3 kommentarer:

  1. Hej Anette. Det er så flotte betonting, du har lavet. Jeg er meget imponeret over, hvor kreativ du er. Er helt vild med både agern og koglerne.

    SvarSlet
  2. Spændende at følge med i forberedelserne :-) Skal altså prøve at lave sådan en form en dag...
    kh, Karen

    SvarSlet
  3. Hej Anette.Dine agern og kogler er bare så flotte......................må vist også i gang igen med at støbe lidt i beton her op til jul.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet