Overnatning / Glamping

søndag den 4. oktober 2015

Haveshoppen.

Hvad er nu det for noget :-)
Det er en webshop med rigtig mange af de ting og sager som Fru Pedersen elsker at bruge i sin have.
Haveshoppen går i luften i løbet af oktober.
Du kan se mere om Haveshoppen på Face Book HER og synes godt om den.


  
Haveshoppen er nu ved at være en realitet, noget Karin og jeg har arbejdet på et stykke tid. Karin Juul Jensen bestyrer og ejer Haveshoppen, jeg er tilknyttet som konsulent. 

Det har ellers været min fulde overbevisning at jeg aldrig skulle have noget med webshops at gøre, efter jeg tog et kursus i det sidste efterår :-)
Karin er projektkonsulent, og der hvor mit hoved står af, er Karins super effektivt, så vi supplerer hinanden godt. 

Det har været et stort ønske fra rigtig mange af mine gæster i haven, at de kunne købe nogle af de ting og sager jeg bruger i haven. Jeg har ikke selv tiden til en butik, så det er kærkomment at Haveshoppen nu kan klare det ønske.

10 kommentarer:

  1. En fanstatisk god ide. Har delt den på FB.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Jeg har like't :-) Held og lykke til jer begge! Det bliver spændende at følge!

    SvarSlet
  3. Rigtig supergod ide -
    Eneste minus er at jeg IKKE ER - eller VIL være på facebook.
    Er jeg så total udelukket fra køb, eller kommer man til at kunne købe på andre måder ??
    Mvh Mathilde

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er du ikke. Når webshoppen går i luften, skal jeg nok fortælle det det her på bloggen. FB er bare et af Haveshoppens steder at dele budskabet. Haveshoppen er en webshop ligesom så mange andre, med adgang for alle der har lyst. Den går i luften engang i løbet af denne måned. Det bliver spændende, så du kan godt glæde dig.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet
  4. Hej Anette.Det lyder da spændend med nye tiltag.................men er heller ikke på Facebook,men kan jo læse at du vil fortælle hvordan man så gebærder sig.
    Pøj-pøj med det hele knus Jette

    SvarSlet
  5. Hej Anette
    Det lyder altså bare spændende - du har ALTID så mange jern i ilden - fantastisk !!
    Held og lykke.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  6. Det lyder spændende, pøj pøj med den. VH Carina

    SvarSlet
  7. Stort tillykke til jer begge med den nye shop, det lyder rigtig spændende. Og jeg har selvfølgelig liket på FB. ;o)

    SvarSlet
  8. Stort TILLYKKE med den nye shop-en super ide! God vind til jer begge også fremover!
    Hilsner fra Anette

    SvarSlet