Overnatning / Glamping

søndag den 18. oktober 2015

Materialer til årets julehave.

Jeg har nu i nogle uger samlet materialer til årets julehave. Både naturens egne og købte stedsegrønne. I år kommer der mange stjerner og kugler i forskellige naturmaterialer i julehaven. Min far har været med de første læs grantræer, så nu går det for alvor løs med at forvandle haven. Der er nu knap 4 uger til den åbner :-)
 
 
Jeg er godt nok småstartet lidt, rundt omkring :-) Det kommer i til at se mere til.

 Sukkertopgrantræer i zinkspande, er jeg helt vild med, så de vil blive brugt flere steder i julehaven.

 
Ned fra loftet kommer alle mine gamle skøjter, kælke, kaner og lyskæder. Samt hvad jeg ellers har at julehavesager deroppe.
 
Jeg har glædet mig rigtig meget til for alvor at komme i gang med at forvandle haven til et julehaveeventyr.

7 kommentarer:

  1. ¨åh det bliver spændende. Jeg elsker den ti vi nærmer os med juleforberedelser, pynte op både udendørs og indendørs. Har været i skoven hvor der er samlet lidt af hvert, men mangler dog fortsat ngle ting, men de skal nok komme som jeg kommer rundt i området. Jeg glæder mig til at se dine forberedelse og det ser jo allerede godt ud med stjerner. Dem har jeg lavet et par stykker af - grene fra skoven med mos og lav på, og så bundet sammen med tyndt ståltråd.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Vi (4 sang-veninder) glæder os til at holde vores juleafslutning i din have i dec. ��hvor har du købt 'sukkertopgran'? Den kender jeg slet ikke.
    Venlig hilsen Annalise Lønstrup

    SvarSlet
    Svar
    1. I Bilka. Jeg har en som er meget stor ved siden af legehuset dør, den har jeg stammet lidt op.
      Glæder mig til at få besøg af jer :-)
      Kærlig hilsen Anette

      Slet
  3. Hvor er det dejligt at mærke den sprudlende glæde ved at det dejlige du er og skal til og i gang med. Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Jeg er sikker på at din julehave bliver helt fortryllende.....................skøn tid hvor man kan få lov at lave masser af pynt både ude og inde.
    Rigtig god dag over vestpå Knus Jette

    SvarSlet
  5. Aiiaa...som jeg gelder meg til din jule-hage!
    Flotte saker du har skaffet:)

    SvarSlet
  6. Ih...så dejligt med naturens materialer. Holder meget af skovture hvor man går på jagt efter de helt rigtige grene og kogler eller mos og lav. Rigtig god fornøjelse med forvandlingen til julehaven.
    Knus Ingeborg

    SvarSlet