Overnatning / Glamping

onsdag den 7. oktober 2015

Efterårsstilleben.

Det lille halvrunde bord i den parkligende del af haven, er kommet i efterårsstemning. Den lille dreng med bogen, har fået selskab af lyng, græs, kinesisk narrehat og æbler. En lanterne med lys til at varme sig lidt ved. Det gamle staldvindue er bundet fast til træet, så det ikke vælter ned når det blæser.



Jeg nyder selv sådanne  overraslelser for øjet, når jeg går rundt i min have, det at der sker noget rundt om næste hjørne, selv om det er mig selv der får det til at ske :-)


Grantræet som bordet står op ad, er blevet opstammet lidt her i efteråret, for nogle af grene var kommet til at hænge meget langt ned.


3 kommentarer:

  1. Hvor er han dog sød ham den lille dreng med bogen. Hvor finder du alle de søde små skulpturer? Jeg synes aldrig, jeg møder den slags, når jeg er på loppejagt - kun en masse 70er juks - lidt øv.
    kh, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er købt i Flamingo naturpark for nogle år siden, hvor Knud havde fået et læs skulpturer hjem til Parken :-)

      Slet
    2. Det gælder om at være på rette sted - til rette tid :-)

      Slet