Overnatning / Glamping

tirsdag den 6. oktober 2015

Indkøbstur til Haveshoppen.

Så har Karin og jeg været på vores første indkøbstur. Karin havde lejet en STOR kassebil, så der var plads til alle indkøbene til Haveshoppen. Jeg købte også spændende ting og sager til Fru Pedersens have. 

Tingene på billederne er alle gamle, og de kommer til salg i Haveshoppen. Haveshoppen går i luften i løbet af denne måned. Det er ikke kun brugte ting der bliver at finde i Haveshoppen, men også nye ting i nostalgisk stil, lige i Fru Pedersens havestil.


Her en meget glad Karin, godt tilfreds med indkøbene til Haveshoppen. Hun glæder sig helt vildt til at komme i gang med at lægge alle varene ind i webshoppen, men først skal jeg lige have taget billeder af alle de gode sager.


Gamle sifonflasker i kassevis, gamle fiskekugler i sækkevis, fuglebure, støbejernsting, trækasser og fade, kælke, kufferter og gevirer, plus en masse andre dejlige, smukke ting og sager.


Vi havde en fantastisk dejlig dag sammen, hvor vi kørte landevejene tynde, snakkede og grinede.
Haveshoppen har indtil videre kun en Facebook side, den kan du se og synes godt om HER


Mine egne indkøb kommer i til at se mere til, når jeg rigtigt kommer i gang med at lave julehaven.

5 kommentarer:

  1. Hej Annette
    Det ser da helt vildt spændende ud, pøj pøj med webshoppen.
    Kram fra Ingeborg, Sørvad

    SvarSlet
  2. Kære Anette. jeg kan næsten ikke vendte tiden an indtil den åbner. jeg bliver godt nok fristet meget af de ovenstående billeder. Jeg har i hvert set at der er nogle af de lækre ting jeg ikke kan leve uden. Der er flere ting som jeg kan bruge i Kirstens Have, så tror at det bliver rigtig godt med haveshoppen
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Spændende projekt, og lækre sager, savl;-)

    SvarSlet
  4. Det lyder spændende med web shop til de romantik hungrende have ejere!
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  5. Det er ren haveguf...spændende med web butikken..

    SvarSlet