Overnatning / Glamping

tirsdag den 26. februar 2013

Stofindkøb


I dag skal jeg på shoppetur med min mor, hvor vi skal indkøbe stoffer :-) 
Min mor er fantastisk dygtig til at sy, noget hele familien har stor glæde af. Hun nyder at skabe smukke ting til boligen, og nu er det skurvognen der står for tur :-) Vi skal købe boligtekstiler i nogle udvalgte mønstre og farver. Vi har holdt en inspirationsaften hvor vi fandt flere af de ting og service som skal indgå i skurvognes interiør, frem fra gemmerne.
Så i kan godt glæde jer ;-)

9 kommentarer:

  1. Glæder mig rigtig meget... Er sikker på at det kun kan blive helt fantastisk..
    Mmm, kan næsten dufte krukkerne på dit billede ;)
    Vh
    Hexia ;)

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt med en shoppetur, og jeg glæder mig til at se hvilke stoffer i vælger.Det er da skønt at din mor kan sy, det med at dekorer har du ikke fra fremmede.
    Dejlig dag til jer

    Kh Linda

    SvarSlet
  3. Vi glæder os :-) God tur!

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Rigtig god shoppetur med din mor.Jeg elsker også at sy nyt til boligen....og male og indrette Er rigtig spændt på at se hvad i vælger af tekstiler.
    God dag knus Jette

    SvarSlet
  5. Det lyder spændende. Dejligt med en mor der kan sy. Her er det mig, der står for skud, når der skal sys og ombetrækkes!

    SvarSlet
  6. Det lyder spændende, kan næsten ikke vente på at se resultatet.

    SvarSlet
  7. Det bliver så spændende at følge med i... så er det ikke fra fremmede du har din kreativitet ;O)
    Håber I har hygget jer med jeres indkøb.

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  8. Det lyder spændende, det er dejligt, at din mor kan sy det for dig og kan lide det.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  9. Det lyder hyggeligt med en shoppetur med din mor,og heldigt for dig at hun kan sy for dig.Jeg er sikker på du også tager på shoppetur med dine piger.Jeg husker mine indkøbsture med min Mor, og jeg har ført den tradition videre med mine piger med,stor glæde.
    Mvh Hanne

    SvarSlet