Overnatning / Glamping

søndag den 10. februar 2013

Nyt hus eller sommerhus




Nej det er ikke mig der skal have nyt hus, men min ældste datter der har sit hus til salg. Hun har huset til salg, fordi hendes kæreste også har en ejendom, og de ikke vil bo 2 steder :-) 
Måske nogen kunne ønske sig sådan et sommerhus på landet :-)
Det er det yndigste  og mest romantiske lille hus på landet, gåafstand til fjorden, ca. 5 km til vesterhavet, 500m til indkøb, 1km til put and take. Stor lukket have, med en super lækker stor terrasse foran huset. Hvis nogle skulle have lyst til at se flere billeder af den romantiske bolig.
Så se her

8 kommentarer:

  1. Fint ser det ud... Og tanken om at bo tæt ved vandet og vores gode venner i Nees kunne da godt trække lidt. Men må nok hellere holde mig til det jeg har her midt i Viborg.
    Med held og lykke med salget...
    Knus Susan

    SvarSlet
  2. Det ser super hyggeligt ud! Jeg har altså ikke lige råd til et sommerhus ... men held og lykke med salget til din datter :-)

    SvarSlet
  3. Ja det er da et dejligt hus til en billig penge, men det er for tidligt endnu, og jeg kan nok ikke undvære min have her. Hvis jeg skulle købe det, skulle det være som helårsbeboelse.
    Jeg har før boet i Lemvig, så er man tæt ved æ haw, ikke dårligt.
    Held og lykke med at få det solgt.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hvor er det et dejligt hus..man kan se din datter har arvet dine evner til at gøre hyggeligt og bruge de gamle ting med sjæl.
    Det er et dejligt hus og jeg vil da gerne dele linket på Facebook.

    God søndag og hilsen Linda

    SvarSlet
  5. Smukt hus.. og dejlig stor terasse :o)
    Kunne da sagtens friste hvis jeg ikke elskede mit eget sted :o)

    Held og lykke med hussalget

    SvarSlet
  6. Desværre ligger det i Jylland og hele min familie (hovedsageligt gl. forældre og gravid datter) bor på Sjælland, så desværre! Ellers kunne jeg godt have slået til. Men deligt ser det ud!

    SvarSlet
  7. Sikke et dejligt hus. Ingen tvivl om at din datter har arvet dit indretnings- og pyntegen.

    SvarSlet
  8. Det ser bare rigtig hyggeligt ud, der kunne jeg sagtens bo...

    Knus Susi

    SvarSlet