Overnatning / Glamping

søndag den 17. februar 2013

Beton frøer




Så har jeg igen været ved at lege med beton. Denne gang er det frøer, der er kommet ud af det. Fandt  frø formen hos Panduro hobby. Indtil videre er det blevet til en grå og en sort frø. Den sorte har min mand lavet, en dag hvor han skulle bruge sort beton, det er noget farvepulver de blander i på betonværket. Krukkerne med forårsløg er fra haven, dem jeg gravede op, sidst hvor jorden var frostfrit. De har været et døgns tid  inde i stuen, så de kunne komme helt i blomst.

7 kommentarer:

  1. Sjove frøer - og skønne forårsbebudere!

    SvarSlet
  2. Hm...måske det ville være en ide til min have...så kunne det være kattene kunne lade de rigtige frøer være ;)

    SvarSlet
  3. Dejligt krukke-forår - hvor ser det indbydende ud.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine dine små frøer og jeg kan også rigtigt godt lide dit blad.Meget dekorativt.
    Forsat God Søndag.

    SvarSlet
  5. Fine billeder med flotte frøer.
    Det er dejligt med forårsblomster. Her hos mig er der stadig sne må græsset.

    Fortsat god søndag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  6. Sikken nogle skønne frøer.. De vil da bestemt pynte i enhver have..
    Og sikken en flot opstilling med forårsbebudere.
    Hilsner
    Hexia ;)

    SvarSlet
  7. Hej Anette.Hvor er de fine dine frøer.Og dejlige forårsblomster.
    Du kan bare det med at lave ting i beton.God aften Jette

    SvarSlet