Overnatning / Glamping

fredag den 8. februar 2013

Årets første buket vintergækker





Det er en stor glæde når årets første buket vintergækker kommer ind i køkkenet, det er starten på foråret og fra nu af er der blomster nok til huset vaser, helt frem til efteråret. Årets første buket vintergækker falder som regel sammen med de første fødselsdage i vores familie. Således også i år, min mand har fødselsdag i dag og ældste datter i morgen. De bliver fejret i aften, hvor hele familien kommer til spisning. Dejligt, elsker at have gæster :-)

6 kommentarer:

  1. Hej Anette.Dejligt at man kan fylde vaser med skønne forårsblomster.
    Jeg har også fyldt huset med blomster.....skal også have gæster i weekenden.Min søster og hendes datter kommer,og så skal vi rigtig hygge.Tillykke med mand og datter.Håber i må få en dejlig aften knus Jette

    SvarSlet
  2. Hej Anette dejligt med forår ind i huset. Jeg tror på vi giver noget værdifuldt videre til vores børn og børnebørn, jeg kan se de bringer det videre. Vores svigersøn har fødselsdag idag, så der skal vi i aften.
    I må have en god aften.Hilsen Hanne.

    SvarSlet
  3. Dejligt med vintergækker, de dufter så dejligt. Mine er ikke klar til at blive plukket ind endnu.
    Tillykke med dem begge og hyggelig fest i aften.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  4. Til lykke med mand og datter! Og med årets første havebuket :-) Jeg må ud at lede i morgen, men jeg tror altså ikke mine er langstilkede nok til at kunne bunde i en vase. Hav en fin aften med gæster!

    SvarSlet
  5. Hej Annette
    Neeeeeej kan du allerede plukke vintergækker i haven, det er da helt vidunderligt - så langt er mine ikke fremme.
    Tillykke med din mand og datter, og rigtig god weekend.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  6. Kære alle.
    1000 tak for lykønskninger. Vi havde en rigtig dejlig aften.

    SvarSlet