Overnatning / Glamping

torsdag den 14. februar 2013

Gammel køkkenhylde




Over køkkenbordet, mellem vinduerne har jeg denne gamle hylde. Jeg fik den i gave af en veninde da vi havde lavet nyt køkken for 7 år siden. Hun havde i længere tid haft den stående i sin garage, hvor jeg havde set den flere gange og spurgt om jeg ikke måtte købe den. Men nej, hun skulle have den afsyret, så det kunne der ikke blive tale om. Så stor var glæden da hun kom og gav mig den i gave. Den er med original maling, og jeg er helt vild med den farve. Hylden bruges til nogle af de ting jeg bruger ofte og også nogle ting der kun står der fordi jeg godt kan lide dem. 

14 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, og hvis hun alligevel ikke fik brugt den, så var det jo en god idé at skabe glæde hos dig :)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Fin hylde. Jeg kan også godt lide farven. Jeg kan godt lide at tingene står på åbne hylder i køkkenet. Man har så mange fine ting som det er synd at sætte væk i skabe.

    SvarSlet
  3. Hyggelligt! Jeg kan også godt lide farven. Jeg bruger forresten også de gamle Isabella Smith krus i haven :-)

    SvarSlet
  4. Fin hylde og dejligt med en gave man slet ikke regner med
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  5. Så flot din hylde er og flotte billeder du har taget :-)
    Det er dejligt når ens veninde tænker på en <3
    Flotte skåle og kopper du har på hylden (jeg er jo lidt Greengate tosset) :D

    Ha' en dejlig dag.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  6. Hej Anette

    Den er rigtig fin, det kan jo være det har været hendes mening hele tiden at du skulle have dette klenodie i fødselsdagsgave, men at du bare fik opsnusset den lidt for tidelig. Det er jo nok sådan med din fine næse, at den snusser sig frem til alle godterne med dem samme, det kan vi jo se med den fine sans du har for indretningen af dit skønne hus og din have. :-) :-)
    God dag her er det næsten forår idag, solen skinner ihvertfald.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  7. Sikke en fin hylde.. Den er rigtig sød og farven er da helt fantastisk..
    Den kan jeg godt forstå du er blevet glad for

    SvarSlet
  8. Endnu en skøn ting fra dit hjem :o)
    Det er da en fantastisk veninde, der gir dig liiiige hvad du ønsker dig ;o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt forstå du er glad for din hylde. Den er smuk og charmerende. og så er den jo så fin "pyntet".

    SvarSlet
  10. Den er sørme også rigtig fin. Og farven er da så fin. Kan godt forstå du er glad for den .

    SvarSlet
  11. Det er en rigtig fin gammel hylde du har fået Anette. Jeg fik lige en idè, jeg fik lavet nogle hylder af gamle gulvbrædder i forbindelse med, vi fik nyt køkken, jeg har malet hylderne hvide. Nu har jeg set i "lime" Nettos blad at der kommer noget nyt porcelæn i Netto lavet i fransk stil, jeg tror det vil pynte. Det koster sikkert ikke alverden.Som sagt før bliver jeg inspireret af dine billeder.Mange hilsener Hanne.

    SvarSlet
  12. hej Anette.Fin gammel hylde du har fået.Jeg kan også godt lide den grønne farve.
    Jeg synes det er dejligt med åbne hylder i køkkenet.......har det også selv.
    Det er da klart at du er rigtig glad for den.God aften Jette

    SvarSlet
  13. Det er så hyggeligt med hylder i køkkenet - og alle andre steder for den sags skyld :o)
    Så kan tingene rigtig komme til deres ret.
    Din er særlig smuk i den originale farve. Kan godt forstå du glæder dig over den.

    Kh Lise

    SvarSlet
  14. Hvor er det smukt - det er en supergod idé med en åben reol til tingene, du ofte bruger. KH

    SvarSlet