Overnatning / Glamping

fredag den 15. februar 2013

Lyserødt forår




Sådan så der ud i et par af mine zinkbaljer sidste forår. Dette er et godt eksempel på, at jeg ikke kan lade være med at arrangere og lave stilleben. Jeg synes at det giver lidt mere liv, når nogle af blomsterne kommer lidt op fra jorden af. Her er en gammel havestol velegnet til at give lidt højde på arrangementet. At der så lige er en mur med et hul i bagved, indbyder jo til lidt planter og en gammel grøn vandkande der. Dette arrangement var det første jeg så, når jeg kiggede ud af terrasse døren om morgenen, når jeg vågnede. Ikke så ringe endda, når nu jeg er så glad for blomster :-)

16 kommentarer:

  1. Uhh, jeg elsker de første krukker med forårsblomster, de gir så meget glæde... kan næsten ikke vente :o)
    Og så fint du fik det arrangeret sidste forår, lige til at kigge på når man står op - det ku ikke være bedre, det er jo dagens vitaminpille :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  2. Det ser dejligt ud! Det er simpelt hen sundt at have udsigt til den slags. Det er jeg sikker på :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det smukt ud. Det har været en dejlig start på dagen. ;)

    SvarSlet
  4. Det ser fint ud, du har nok også mange års erfaring, når du så godt kan lide det.

    SvarSlet
  5. Det ser så dejlig ud! Det er da dejligt at stå op til. Lyserød er min ynlingsfarve om foråret. God weekend til dig.

    SvarSlet
  6. Hej Anette

    Mon ikke du har svært ved at blive læggende under dynen når dette syn venter dig og når fuglene synger. Man kan tydeligt se, at du forstå at sætte tingene rigtig fint sammen og passer til de omgivelser de står i. Men også at du tør at eksperimentere med forskellige ting og sager, så du får et vellykket resultat. Som jeg skrev igår, har du en god sans, næse, vellykket kreativ ånd og ikke mindst et dejligt humør. Jeg tror jeg vil være flue på væggen over ved dig det næste årstid, så kunne det være at den kreative ånd kunne blive udviklet på lidt højere plan. :-).
    Nå nu må jeg vist igang med de næste bladbunker, har været igang de sidste dage, men det tager jo sin tid, man skal jo nødigt have smidt guldkornene ud.
    Rigtig God dag.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  7. Det er ikke så godt at være flue herovre, de får en af fluesmækkeren :-) Du må hellere være rigtig til stede Pia, men du ved jo at du er velkommen. Ja det kan godt tage sin tid at få ryddet op i bladene, så god arbejds og læselyst :-) Knus

    SvarSlet
  8. Kære fru Pedersen

    Jeg er helt Dalbyficeret, så normalt hylder jeg princippet om én slags plante til hver krukke, men din blandede zinkspand ser helt fantastisk ud! SÅ flot sammensat. Jeg købte selv en hel kasse lyselilla hornvioler i forgårs, som jeg skal have lavet et eller andet med i dag. Jeg er desværre ikke et naturtalent, som du.

    SvarSlet
  9. Er vild med de lyserøde blomster i din zinkbalje :-)
    Jeg bliver i godt humør, at se disse billeder og glæder mig nu endnu mere til foråret :-)

    Ha' en dejlig week-end.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  10. Sikke dejlige krukker, jeg har også et par zinkbaljer, så måske skulle jeg stjæle din ide.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  11. Hej Anette.Fin zinkbalje du viser med de dejligste blomster i.Jeg har lige lavet et indlæg med en zinkbalje som der blev købt på vores store loppemarked i Bella Centret sidste weekend.
    God aften til dig knus jette

    SvarSlet
  12. Bestemt en god ide.... at have de smukke blomster som gør én så glad lige dér hvor man kigger ofte, eller når man har mest brug for det.
    Skønt ser det ud...
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  13. hmmm... må ud og se mig om efter en zinkbalje... Det ser fantastisk ud, og man sover ikke længe med den udsigt :)

    SvarSlet
  14. det ser bare rigtig dejligt ud :-)

    SvarSlet