Overnatning / Glamping

lørdag den 23. februar 2013

Forårsløg i solskin




Nu vrimler det op af jorden med glade forårsbebudere. Lige det jeg har gået og længtes og sukked efter de sidste par måneder. Nu starter den bedste tid på året for mig. Nemlig den nye havesæson. Jeg nyder at dagene er blevet længere, jeg er begyndt at klippe stauder ned og rive grene og blade sammen. Et dejligt arbejde hvor jeg virkelig kan se hvor langt jeg kommer :-)

I morgen kommer der nyt om skurvognen :-)


God weekend

14 kommentarer:

  1. Hej Anette
    Dine billeder lover om at nu er foråret på vej.
    Har du ikke noget sne der hvor du bor? her er det meste af jorden stadig dækket.
    Så de små forårsbebudere ligger stadig og putter sig.

    Dejlig dag til dig.
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Sneen er helt væk her :-) Det er noget så dejligt. Utroligt at der er så stor forskel i vores lille land.

      Slet
  2. Dejlige billeder. Tak for det :-)

    Ha' en dejlig week-end.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Man glemmer helt, at det faktisk stadig er vinter og hundekoldt ude, når man ser dine skønne forårsbilleder - så tak for det :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  4. Åh åh åååååååååååååååh, det er lige sådan nogle billeder, man har længtes efter i flere måneder......de første forårsbebudere med solskin på. Nyt liv, nyt håb, ikke?

    Rigtig god weekend til dig og dine.

    Kærligst

    SvarSlet
  5. Dejlige fotos med sol på - uha - tror jeg vil blæse det første op, så det fylder hele skærmen og så bare sidde og stirre, for her er der ikke én solstråle i nærheden...

    Dejlig weekend herfra
    KH Katinka

    SvarSlet
  6. Hej Anette.Smukke forårsblomster med sol på.Vi har også stadig sne på græsset her hos os.Så jeg venter lige lidt med at gå i haven.Kan næsten ikke vente, meeeeeen det nu lidt for koldt endnu for mig at gå i haven.Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  7. Dejligt syn. Jeg håber på mildt vejr i næste uge - for nu hvor sneen er væk så er der en masse pinde, grene og stauderester der skal VÆK

    SvarSlet
  8. Skønne billeder! Jeg glæder mig sådan til næste uge hvor de lover forårsvejr!!

    SvarSlet
  9. Hej Anette
    Sådan et syn kan man kikke længe på især idag hvor kulden går lige igennem alting. Her er græsset heldigvis begyndt at komme frem fra sit skjul. Igår hvor solen skinnede rigtig dejligt her, fik min mand og jeg beskåret forskellige buske og træer. Hjælper havde vi også fået i form af vores 1 året hund der mente han skulle slæbe grenene væk fra bunken, han sov godt igåraftes:-) men lidt besværligt.
    Glæder mig til nyt om skurvognen.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  10. Livet er av og til urettferdig, men 60 mil er en stor forskjell på denne tiden. Deilige bilder av våren og sola. Blir glad av hva jeg har til gode å se i virkeligheten. Ha det godt! Hilsen Anne

    SvarSlet
  11. Suk hvor er du heldig. Her er stadigt sne, så jeg labber dine billeder i mig. Håber vejret i morgen tillader, at jeg går ud med beskærersaksen og leger, at det rigtige forår er lige om hjørnet.

    SvarSlet
  12. Mine gemmer sig under sneen lige nu... De havde ellers kigget frem, men fik tæppe på igen i eftermiddags...

    SvarSlet
  13. Hvor dejligt at se de små skud og at foråret er på vej. Spændende blog, den glæder jeg mig til at følge.

    Kik endelig også ind til mig, jeg skriver om mit liv i kolonihaven, boligindretning, ja og så alt det andet :-)

    Mvh Camille

    SvarSlet