Overnatning / Glamping

onsdag den 9. september 2015

Lysaftner i Fru Pedersens have 2015.


Oplev en magisk og smuk lysaften i Fru Pedersens have.
Levende lys vil oplyse haven og de smukke stilleben, der emmer af sensommer/efterårsstemning.
Alt hvad der hører sig årstiden til, vil være at finde i havens opstillinger, hyggekroge og stilleben.

Følgende aftner er der åbent med en magisk stemning.
D. 11, 17 og 18 septerber kl. 19-22.

Entre 50 kr. Der serveres gratis kaffe/the og kage.




Fru Pedersens have
Skalstrupvej 36
7570 Vemb


Evt. spørgsmål tlf. 40259625

9 kommentarer:

  1. Men åh, vad mysigt, du kunde väl ha bott lite närmare!

    SvarSlet
  2. Ja det må være magisk:-) rigtig god fornøjelse med nogle hyggelige aftenerne!

    SvarSlet
  3. Helle Aagaard, Sydfyn10. september 2015 kl. 09.25

    Hvor ser det hyggeligt ud "Fru Pedersen". Levende lys er bare så godt. Ærgeligt jeg ikke bor i din nærhed til lige at komme forbi.
    Haveknus Helle Aagaard, Sydfyn

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Det lyder da forrygende med de lysaftener.....................ville ønske at jeg ikke boede så langt væk.
    Håber du får godt besøg i din smukke have.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  5. ja jeg kunne også tenkt meg besøke hagen din en slik kveld,
    men bor nok også for langt unna.
    Men en super ide å pynte sin egen hage med masse lys.
    Vennlig hilsen Elisabeth

    SvarSlet
  6. Hej Anette

    Ja, jeg må sige ligesom de andre hvor er det ærgerligt at du ikke er noget tættere på, så ville jeg også meget gerne have besøgt dig.
    Men jeg håber der er mange der vil ligge vejen forbi dig og opleve dette magiske øjeblik.
    Tak for mange skønne indlæg og en forrygende august video, som altid vellykket.
    Rigtig god aften Anette, håber roen er faldet lidt på dig en igen efter 2 måneder med daglig åben.
    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  7. Hej. Sikken en god idé, jeg tror, det bliver en dejlig oplevelse i at se din have lyst op af levende lys. Det er virkelig en god idé.

    SvarSlet
  8. Hej
    Hvordan får du dine solsikke hoveder så fine, er de friske eller tørrede :-)
    Venlig hilsen Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. De er friske, lige efter at blomsten begynder at se trist ud, nuldrer jeg det gule i midten af, så kommer frøene frem.

      Slet