Overnatning / Glamping

fredag den 10. marts 2017

Nye fuglekasser.

Jeg har været så heldig at finde nogle nye hjemmelavede fuglekasser i vores genbrugsbutik i Vemb. Denne trekantede model, har jeg aldrig tidligere haft i haven. Jeg synes den er så fin. Den var malet, så jeg har bare pyntet den lidt med et lille emaljeskilt med nummer. Emaljeskiltet fandt jeg da jeg var på besøg HER

Vi har altid haft en fuglekasse hængende på dette lærketræ, den første holdt i 31 år, hvilket må siges at være en fin levetid for en fuglebolig.



De andre fuglekasser som jeg købte, overvejer jeg at male husnumre på. Du kan se HER at jeg har en svaghed for fuglekasser, da jeg elsker fugleliv i haven.

Rigtig god weekend.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de fine alle dine fuglekasser, og især de nye trekantede er specielle. Det lille skilt er rigtig sødt: og en sød ide med husnumre på fuglehusene.
    Håber du får en dejlig weekend
    Knus Lone

    SvarSlet
  2. Hej Anette.
    Hvor er det flot.
    Husnummeret er en virkelig sød detalje.
    Det er dejligt du giver fif til, hvor man kan købe de skønne sager også. Tak for det.
    Knus
    Malene

    SvarSlet
  3. Simpelhen så sødt hos dig hvor du dog finder på. Smukt og i harmoni Anette god weekend.
    Fra Grethe HAVELIV

    SvarSlet
  4. Så himla fint!
    Önskar dig en skön helg, alltid lika kul att kika in till dig!
    Kram från Titti

    SvarSlet
  5. Super sødt fuglehus, og sikke en genial ide' med et hus nr. på��

    SvarSlet