Overnatning / Glamping

onsdag den 1. marts 2017

Grene i havekrukkerne.

Noget der hurtigt kan give fylde og stemning i havekrukkerne her om foråret er grene. Jeg klipper lange grene af forskellige pil, sætter dem i krukker med vand. De springer ud og står grønne hele sommeren, eller indtil jeg kasserer dem.



Grene som man typisk tager ind til drivning, er også velegnede i krukker i haven. De holder meget længere ude i haven end indenfor i varmen. Plukker jeg grene af forsythia eller mirabelle, tager jeg dem ind, indtil de springer ud, og så kommer de udenfor på et af havebordene, sammen med løgblomster og anden forårspynt.


Så blev det årets første forårsdag. Her har der været både sol og regn. Sidst på eftermiddagen var der 8 grader. Så en fin start på foråret.

5 kommentarer:

  1. Det er en god ide Anette, måske skulle jeg prøve det i nogle af mine mælkejunger. Det ser bare så skønt ud på det sidste billed,det er da forår der vil noget. Hygge herfra

    SvarSlet
  2. Hvor er det smart at sætte grene i krukkerne. Det ser virkelig skønt og forårsagtigt ud.
    Vi havde den flotteste dag med sol, og helt vindstille igår.
    Håber weekenden bliver lige så skøn.

    Ønsker dig en dejlig weekend
    Knus Lone

    SvarSlet
  3. Rigtig god ide😀 Ja nu går det mod forår.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  4. God ide😀Ja nu går det mod forår.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet