Overnatning / Glamping

torsdag den 29. januar 2015

Formlandmessen forår 2015.

I dag har jeg været på Formlandmessen, en hyggelig tradition. Jeg kommer der mest af alt, for at finde inspiration. Nye ideer, farver og sammensætninger, som jeg kan bruge på min helt egen måde. Lidt indkøb til den kommende havesæson blev det også til.

Ide til brugte døre. De flotte lanterner er fra A2Living.


Lækre haveting, fra Ib Laursen.


Skønt havetøj til kvinder fra GardenGirl. Mit GardenGirl havetøj køber jeg hos Den Frodige Have, (tidligere hed firmaet MP Havedesign)


5 kommentarer:

  1. Jeg ville gerne have været på Formland, men jeg når det ikke, desværre. Jeg var på Design Trade (eller var det det den hed i år?!?) i Bella Centret i forrige weekend, men det var altså en skuffelse! Til gengæld har jeg nogle af Ib Laursens haveting i Drømmegaven :-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal afsted i morgen - havde ellers håbet at møde dig igen.... ( som sidst) det var hyggeligt...
    Glæder mig altid - så håber der er lidt inspiration

    SvarSlet
  3. Øv Anette, jeg var der også i dag :-(, men dagen er lang og messen rimelig stor, så måske næste gang :-), kh Margit

    SvarSlet
  4. Hvor ser det lækkert ud. Har endnu en tur på formland til gode, men det kommer nok en dag. Vil i hvert fald rigtig gerne prøve at være med et år.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  5. Hej Anette.Det ser da rigtig spænde ud alle de ting du viser........................og dejligt at komme ud og få lidt ny inspiration.
    Og Ib Laursen er altid leveringsdygtig i skønne haveting.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet