Overnatning / Glamping

søndag den 7. december 2014

Julestemning ved hønsenes skurvogn.

Hønsenes skurvogn er også blevet pyntet i anledning af julen. Hønseskurvognen som vi kalder den, ligger på den gamle møddingsplads, der hvor de forskellige skure ligger. Buksbumkranse på skodderne, juletræer og en lyskæde, var alt der skulle til for at skabe julestemning der.



Det ser nu hyggeligt ud med høns i vinduet :-)




Tror nu nok hønsene er ligeglade med min julepyntning, men grantræerne er de rigtig glade for, de er hyggelige at ligge under :-)



9 kommentarer:

  1. Som altid så fint og gennemført - super hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Hej Anette. Vi var 4 piger der besøgte din smukke have i lørdags.. Det var en fantastisk oplevelse. Vi ses helt sikkert igen i din have til sommer.

    SvarSlet
  3. Det er vist Danmarks heldigste høns! Sikke nogle fine omgivelser de har!

    SvarSlet
  4. Hej Anette .
    Utrolig som du pynter - alt er så flot . Jeg siger til mig selv hver aften , hvad mon Anette har fundet på i dag - og det er lige fint hver dag .
    K.h. Grethe.

    SvarSlet
  5. Godaften Anette.Der ser bare rigtig hyggeligt ved jeres hønseskurvogn.
    Var jo på besøg hos jer da John var ved at bygge den.
    Kan godt lide kransene op skodderne.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  6. De bor jo som konger og baroner de høns. Selvfølgelig skal der også julet lidt ved dem. Du gør det så fint og hyggeligt.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det altså bare hyggeligt ud alle steder... Fantastisk skøn tid, med alt det pynteri.... Knus herfra

    SvarSlet
  8. Hej Anette, det er da helt skønt at se, som du disker op for hønsene og alle os andre, der får lov at kigge med. Jeg er overbevist om, at hønsene nyder det, selvom de slet ikke ved, hvor forkælede de er!

    SvarSlet
  9. Hov, hvor er det nu jeg har set sådan en zinkspand henne? Er det hos min krejler-far eller nede i vores eget faldefærdige skur? På med pandelampen, det må straks opklares om jeg har en sådan, for så skal den da frem i lyset!
    Tak for inspirationen, min 6-årige datter synes der ser rigtig dejligt julet ud også.
    Hilsen Lene

    SvarSlet