Overnatning / Glamping

onsdag den 3. december 2014

Dekoration med julens blomster.

I en stor krukke på fod, har jeg plantet forskellige løg, jorden er dækket med pudemos. Lidt lærkegrene med lav, et par kugler og husløg fuldender dekorationen. 
Dekorationen står på kommoden i gangen og byder velkommen. Der er dobbelt glæde af blomsterne, da de spejler sig i det spejlet på væggen, og udsender en dejlig duft.



Dekorationen egner sig også til havebordet udenfor. Jeg stiller den køligt om natten, så blomsterne ikke bliver alt for ranglede.





11 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, jeg har nogle løg til drivning, som jeg håber snart kommer i blomst (hr. Dalby tips) og har faktisk en amaryllis fra sidste jul i knop nu:-). Din oppyntning af skuret er så julet hyggeligt, falder helt i staver over det, en god kop te derude må være en energibooster. God aften til jer. VH Carina

    SvarSlet
  2. Så fint og hyggeligt I har det :-) Jeg har også en del jeg flytter ud hver aften til udendørs overnatning. Det hjælper gevaldigt på holdbarheden!

    SvarSlet
  3. Er også vild med spejle.... Når enten blomster eller lys spejler sig... Smukt...

    SvarSlet
  4. Godaften Anette.Hvor ser dine blomster bare godt ud i den flotte opsats.............har faktisk en lignende som jeg har min agave i.
    Den vil jeg da lige pynte med lidt smukke blomster.............tak for inspiration.
    Og rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  5. Hvor ser det smukt og lysende ud :-)
    kh, Karen

    SvarSlet
  6. Hej Anette!
    Tusind tak for en rigtig dejlig og inspirerende eftermiddag i din smukke julehave. Spændende at se haven på denne årstid...besøgte dig i sommer, hvor det var andre ting jeg lagde mærke til.
    Fortsat god julemåned
    Mange hilsner
    Bente Bøge Pedersen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente. Dejligt at det lykkedes med kommentaren :-) Kærlig julehilsen Anette

      Slet
  7. Sikke smuk opstilling! Meget stemningsfyldt.

    SvarSlet