Overnatning / Glamping

mandag den 15. december 2014

Julepyntede knager.

Jeg holder meget af knager i boligindretningen, mest fordi de tilfører rummene noget liv, som billeder ikke gør på samme måde.  


Knagen herover og under har engang været almuemalede og været en del af en stor knagerække. Da min mor blev træt af den, skilte vi den ad, alle dele blev malet og der kom porcelænsknopper på. Der kom ialt 4 lange og 2 korte knager ud af den oprindelige.  Godt med genbrug.


Herunder en tællerkenrække, med knager nederst.


En gammel knage på væggen i stuen på loftet.


Er vild med knager, fordi de er så nemme at skifte stemning og pynt på.

10 kommentarer:

  1. Det er da en god måde at pynte op på :-) Den ide vil passe rigtig fint ind i vores hjem, så jeg må vist på jagt efter flotte gamle knagerækker :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide! Tak for den.

    SvarSlet
  3. Det ser kanon godt ud, du har ret en bøtte maling gør underværker...dejlig stemning det bringer frem.samt der er historie i knagerne..

    SvarSlet
  4. Super hyggeligt... Jeg har også en del små hylder... Nogle med og nogle uden knage.... og super nemt at skifte pynt alt efter årstid

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare godt og hyggeligt ud, tror det er en af de mange gaver til kvinden, der kan lide at pynte:-) Jeg opdagede først de mange muligheder ved knagerækken for lidt mere end en måned siden, ihh du milde da ikke også, et nyt lille univers dukkede op:-)

    SvarSlet
  6. Super ide og meget flot. Du er simpelthen fuld af gode idéer.

    SvarSlet
  7. Hej Anette.Ja!! det er bare med at lade fanasien råde.
    Det ser bare rigtig hyggeligt ud.....................elsker selv små hylder til at pynte på.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
  8. Kære Anette.
    Sikken en god idé at bruge dem i stuerne. Er vild med idéen.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  9. Det er knagme en god ide med de knager - jeg havde mit mas idag med at få en lille troldegren til at hænge sådan nogetlunde lige, så jeg kunne få hængt mine nystrikkede julestrømper op, hvor ville det dog have været let, hvis jeg havde haft fine knager som dine :-)

    SvarSlet
  10. Hvor ser det fint ud.. Her har jeg også forelsket mig i knager- og flere og flere finder vej indenfor.. du har nemlig ret, de er lette at dekorerer alt efter årstiden

    SvarSlet