Overnatning / Glamping

søndag den 14. december 2014

Dejligt at være moster.

I eftermiddags kom 2 nisser på besøg. Det var min søster og hendes datter Line. Line har lavet en flot dekoration til hendes moster (mig) og en bakke med de fineste julekager.

Fint kobberpynt i dekorationen, som ellers er lavet af naturens materialer.



De søde nissepiger er min søster Karina og hendes datter Line.
Sådan nogle fine gaver, er en af de helt store juleglæder.



De fineste julekager, Line har selv lavet dem og pyntet dem. M+J står for moster og John.




Julehygge i køkkenet. 





Line er lige fyldt 9 år. Til næste år bliver hun rund, og har allerede nu spurgt om hun kan holde festen i mosters garage :-) og selvfølgelig kan hun det. 
Hendes mors 40 års fødselsdag fejrede vi i garagen i marts, og hendes storebrors konfirmation, blev også holdt der i foråret.
Så i slutningen af november 2015 skal vi fejre Lines 10 års fødselsdag i garagen :-)

4 kommentarer:

  1. Sikke fine ting du har fået! Jeg kan godt forstå du er glad for at være moster :-)

    SvarSlet
  2. Det fik smilet frem, fest-moster fristes jeg til at skrive ;-)
    Jeg har aldrig selv overkommet den slags festivitas, så du må være noget af en knag til både at iværksætte, og måske også til at uddelegere?
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  3. Hej Anette.Det var da et dejligt besøg af to søde nissepiger....................og fine ting de havde med.
    Dejligt at i har den lade så familien kan samles når der skal være fest.
    Rigtig god dag Knus Jette

    SvarSlet
  4. Kære Anette.
    Det er rørende med den familie- kærlighed i har.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet