Overnatning / Glamping

torsdag den 18. december 2014

Julestilleben foran garagen.

Foran den garageport, som vi aldrig bruger, har jeg et stilleben, bestående af en gammel bænk, staldvinduer og lidt andet krimskrams. Mos og kogler, udgør det grønne, sammen med lidt gran og de sidste af sommerens grå løvplanter.





Et hjemmeflettet kræmmerhus, fyldt med pinjekogler.




Heliocrysumplanterne er blevet rigtig store og fik selskab af et stort crovn prince græskar i efteråret. Når først der har været hård frost, vil planterne og græskar komme til at se triste ud, men indtil videre nyder jeg synet.






4 kommentarer:

  1. Det ser bare fedt ud, det vil jeg øve mig på også at få stillet det op så fint på min terrassen :-). Flot "hus" i midten på bordet :-)

    SvarSlet
  2. Jamen Anette, du er en sand mulltikunstner.........kan du nu også flette?????............. og så smukt det er gjort.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan jeg under kyndig vejledning :-) For flere år siden var jeg på et par kurser i pileflet, har passet godt på nogle af tingene, de holder bedst under tag. De 2 første fuglehuse jeg flettede, holdt nemlig kun ganske kort. Knus

      Slet
  3. Kan godt lide dit ord krimskramset....når du laver så fint et stilleben, smukt.

    SvarSlet