Overnatning / Glamping

lørdag den 6. december 2014

Julestemning i kornskuret.

Min mands kornskur, låner jeg jo, når han ikke bruger det. Så står der havemøbler derinde, så vi kan sidde der og nyde en pause. Kornskuret har ligesom alt andet i haven fået en julemakeover. Grønt, levende lys og lidt lyskæder, så er der en grøn eventyrlig julestemning.



Betonkagerne.


Brænde, til hvis man skulle få lyst til at tænde bål.


Kransen af mariebær holder endnu.




De levende lys, som giver en eventyrlig stemning, når mørket falder på, sidst på eftermiddagen.




11 kommentarer:

  1. Ih, hvor jeg glæder mig til at se det hele på mandag :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det skønt ud - sikke en dejlig stemning!

    SvarSlet
  3. Kære Anette.
    Hvor ser der hyggeligt ud i kornskuret. Jeg er især vild med den store lanterne med englen i, den har så smuk en bort foroven.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  4. Hvor er det altså hyggeligt hos dig fru Pedersen :0) Man kan da ikke andet end at komme i julestemning når man ser dine billeder :o)

    SvarSlet
  5. Jamen altså, hvor du kan! Skønt og atter skønt!
    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud i kornskuret.... Dejlige billeder

    SvarSlet
  7. Det ser bare godt ud ,jeg regner med at komme ud til dig inden du holder jul.

    SvarSlet
  8. Tænker snart at nu må jeg starte bilen og køre over og kigge. Det er så flot og stemningsfyldt som du formål ALTID at pynte og gøre haven poetisk.
    Rigtig god december til dig Anette.

    SvarSlet
  9. Hej Anette.Hvor må det være dejligt at have SÅ mange steder at pynte op til jul.
    Skønt ser der ud i dit kornlager...................lige til at komme i julestemning af.
    Rigtig god advent Knus Jette

    SvarSlet
  10. Så kjekt med slikt overdekket uteareal da, det så riktig koselig ut, som alt annet :)
    Tusen takk for at jeg fikk låne bilder av deg for bloggposten om de skandinaviske bloggene med inspirerende dekorasjoner. Nå er posten ute, håper det kan lede en par nye lesere inn til deg :)

    SvarSlet