Overnatning / Glamping

lørdag den 27. december 2014

En grisevogn i julegave.

I julegave af min søster og hendes familie, fik min mand og jeg den fineste gamle grisevogn. Den har været brugt, når smågrisene skulle flyttes. 

Nu er det ikke fordi vi skal til at holde grise :-) men min søster tænkte at den ville vi blive glad for, og det blev vi. 
Tænk engang hvad min fantasi og mit veludviklede pyntegen mon kan få ud af sådan en :-) Det kan i så glæde jer til, for det gør jeg allerede. Men først skal den behandles for orm, og have en form for træbeskyttelse, så vi kan have glæde af den i mange år.


Grisevognen er rustik og har fine detaljer.





Lige nu står den under taget på den overdækkede terrasse, kattene har allerede kastet deres kærlighed på den og ynder at sidde på kanten af den.

9 kommentarer:

  1. Hvor er den bare feeeejjj, som det hedder på Aarhuskanten. Super gave!
    Kh, Karen

    SvarSlet
  2. Dejlig med en søster som kender ens smag :-) ja den skal nok komme helt til sin ret i din have...Jeg er spændt på at se hvad din kreativitet her kan byde på :-)

    SvarSlet
  3. Sikke dog en fantastisk gave - er helt misundelig :-)

    SvarSlet
  4. Lige en gave for dig, den skal du nok få noget godt ud af.

    SvarSlet
  5. Kære Anette.
    Det er nogle rigtig smukke hjul. Er vild med sådan godt håndværk. Du har vel nok en dejlig søster :).......og en dejlig mor: tak for brevet, Anni, det kom i går.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  6. Sikke en herlig gave:-) Og tak for linket til års kavalkaden, med de dejlige gensyn!

    SvarSlet
  7. Hvor herligt for dig/jer at modtage sådan en gedigen antikvitet. Mon den er blevet brugt i familien en gang, eller er den fundet et eller andet sted? jeg kan allerede fornemme, at dine hjernevindinger arbejder på fuldt tryg, spændende at se resultatet.
    Kh
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Hanne.
      Nej den er ikke fra familien. Min søsters kæreste spottede den, en dag han var på arbejde, han er vognmand.
      Det bliver spænende at lave forskellige dekorationer og opstillinger med den.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet