Overnatning / Glamping

søndag den 6. januar 2019

Vinter i drivhuset.

I drivhuset med havemøbler, har jeg i efteråret samlet nogle af krukkerne med fint løv. Da jeg ikke har lavet julehave i år, er det fint at det kun er genbrugsplanter der hygger derinde.


Jeg er glad for de gråløvede planter.


Flere krukker med græsser har også fundet vej derind. De ternede potter købte jeg i foråret, da jeg var i Sverige på inspirationstur.


De levende lys varmer lidt, så der er dejligt at sidde. I gavlen mod nord er glasset erstattet af træplader, da det stabiliserer drivhuset, så vi ikke mister glas i stormvejr. De små vinduer gør at man stadig kan kigge ud, og så synes jeg de er rigtig hyggelige.


I den blå time bliver der en magisk stemning.





Forrige vinter så der sådan ud, se HER det var nu også hyggeligt.

7 kommentarer:

  1. Drivhuset bliver kun hyggeligere af den faste væg. Jeg husker det, som et skønt sted at sidde �� Jeg forstår godt, at I sidder der meget.

    SvarSlet
  2. Dit drivhus, Anette, med eller uden julepynt, er super hyggeligt. Gavlvæggen med de små vinduer giver huset et anderles præg, en mellemting mellem et drivhus og et havehus, og så kan jeg forstå, at den faste væg har en vigtig praktisk funktion.
    Jeg nyder, at du blogger så meget igen. Tak for det.
    Hav en ny god uge.
    Hilsen Bodil.

    SvarSlet
  3. Det ser bare så hyggeligt ud, man kunne let få lyst til at sidde der og hygge med en kop te.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  4. Vilka läckra krukor du hittade :) Och sen tyckte jag scirpusen var läcker i kruka - fin idé.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
  5. Må bare sige Anette du får romantikken frem så nydeligt på den gode måde.
    Godt Nytår herfra.
    Grethe

    SvarSlet
  6. Kære Anette
    Du fanger mig gang på gang med dine skønne stillebener, og smukke billeder deraf. Tak for altid at kunne få mig inspireret til bloglivet igen.
    Rigtig god aften til dig og John

    Knus fra Lone

    SvarSlet