Overnatning / Glamping

søndag den 27. november 2016

Julekonkurrence.

Nu er det snart jul, derfor afholder jeg en lille julekonkurrence på Face Book, alle der læser med her kan deltage, hvis de har en Face Book profil, og ellers er det måske anledningen til at få oprettet en :-) 

Har du lyst at vinde denne nye spændende julebog, Julehjem med loppefund, med masser af ideer, så deltag i min julekonkurrence. Bogen er ikke sponsoret. For at være med, skal du like opslaget og skrive en kommentar. Vinderen udtrækkes torsdag d. 1 december, nævnes på Facebook, samt får en personlig meddelelse. 
Konkurrencen er ikke assosieret med Facebook.

Du deltager HER

Du kan synes godt om Fru Pedersens have på FB HER

                                                     Dette er bare en kopi af hvordan opslaget på FB ser ud.

En bog både mine piger og jeg er meget begejstret for.


Skulle du få lyst selv at købe bogen, fås den HER

1 kommentar:

  1. Ihhh så dejligt med en julekonkurrence 😊 Og den bog måtte gerne stå på min hylde. Godt jeg har en Facebook profil.
    Rigtig god dag til dig 💕

    Knus Lone

    SvarSlet