Overnatning / Glamping

mandag den 18. august 2014

Udendørs sommerkøkken.

Her i sommer er en del af vores mad tilberedt under åben himmel. Det dejlige sommervejr indbød til at lave næsten alt udendørs. 


Den lækre salat er lavet af de 3 tomatsorter vi har i drivhuset. Blommetomater, chokoladetomater og de sorte indigo rose. I bunden lidt salat fra højbedene, tomaterne, feta i tern, hakkede krydderurter og små appelsintagetes.




Et intermistisk udekøkken, bestående af et gammelt rullebord med stålplade, en bænk og bålfadet, og ikke mindst webergrillen.


4 kommentarer:

  1. Nem og lækker salat. Anette. I fredags var jeg til en fødselsdag i det jyske. Der var gæster med som kunne se tv midt vest. Ok jo de havde skam set Fru Pedersens have på tv. Jeg har også lige set et nyt afsnit, jeg må huske at købe oasis, så jeg kan lave en sensommerkrans i en gammel randform :-)
    Knus Hanne.

    SvarSlet
  2. Hej Anette jeg dekorerer også ofte min salater med blomster, det er dejligt at se at du Gør det , så er det ikke bare jeg der er kommet på en tosset ide.

    SvarSlet
  3. Det ser flot ud, og er uden tvivl lækkert. Nu er det slut for en stund med at sidde ude og spise. Det er lidt efterårsagtigt, ja og så har der jo været hvepsene.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  4. Ser väldigt gott ut, och så länge det går att äta ute får man vara tacksam.

    /Jenny

    SvarSlet