Overnatning / Glamping

fredag den 29. august 2014

Lånte træsko.

I eftermiddags, da min mand var inde at få kaffe, havde et par af killingerne lånt hans træsko. De var sikkert lune og duftede dejligt :-) Jeg kunne ikke stå for synet, det ser så sjovt ud at de har fået det meste af kroppen ind i træskoene.



En 3 killing kom forbi og ville være med.


Tid til en hyggestund, lige midt i døren.


Alt bliver undersøgt og udforsket.


De er så kære og slet ikke til at stå for. De bliver kælet og nusset rigtig mange gange om dagen, for deres kurv står lige indenfor døren, så når havegæsterne skal ind og låne toilettet, kan de ikke undgå at se dem. Og jeg kan hilse og sige at sådan et syn er der ikke ret mange der kan stå for. Tror de er de mest fotograferede og kælne killinger der findes :-)


11 kommentarer:

  1. Åh, killinger er bare så SØDE!

    SvarSlet
  2. Søde kattekillinger, jeg kan godt forstå, at de bliver kælet for :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare vidunderlige. Og de gør så mange søde ting, de småkræ :-)
    Havde engang en, der også krøb ned i en træsko, vendte sig om og nysede voldsomt - så det med den dejlige duft ??? Nok ikke fra mine :-)
    God weekend og mange hilsener, Karen

    SvarSlet
  4. Åh hvor er de søde! Du er da også utrolig dygtig til, at fange øjeblikket... Tak for dejlige billeder og historier. God weekend....

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare skønne, jeg kan godt forstå de får masser af opmærksomhed ;)

    SvarSlet
  6. Hej Anette Hvor er de bare søde og nuttede! God weekend.

    SvarSlet
  7. Hej,....årh, nårh! killinger i den alder gør mig altid i tvivl om man mon ikke lige skulle have en kat mere? et spørgsmål jeg så billeder på Anette Nielsens blog fra et besøg hos dig. På hendes billede Nr 16 (!) er der en staude til højre, den har flot højde og flotte blade, så jeg ville lige spørge om navnet? hilsner

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en stor tusindstråle, den har gule blomster om sommeren. et er en stor flot staude, der står godt, uden støtte.
      K.H. Anette

      Slet
  8. Hvor ser de søde ud... De skulle aldrig blive større..!!!
    God weekend til jer
    Knus Susanne

    SvarSlet
  9. Hej Anette.De små killinger er da ikke til at stå for............så ikke noget at sige til at de bliver fotograferet så meget.
    Rigtig god weekend Knus Jette

    SvarSlet
  10. Men sötnosarna! Det brukar vara fullt ös på dem och sen bara somnar dom i en liten hög.

    /Jenny

    SvarSlet