Overnatning / Glamping

onsdag den 29. august 2018

Plantemarked i Holstebro.



På lørdag skal jeg til plantemarked, noget jeg har glædet mig til. Det er altid spændende at finde nye planter til haven. Jeg vil især kigger efter nogle sensommerblomstrende stauder og græsser.

September er den bedste plantemåned, så der må man da plante lidt :-) 

Måske ses vi.






























Se havekredsens annonce herunder.

Plantemarked
Lørdag den 1. september kl. 9.00 -13.00
UCH (Landbrugsskolen) Skivevej 112, Holstebro

Så er det ved at være plantetid. På det årlige plantemarked er der mulighed for at hente
inspiration og købe stauder, buske og træer – både almindeligheder og specialiteter –
til meget rimelige priser. Her kommer professionelle planteproducenter og hobbyfolk,
der sælger ud af havens overskudsplanter…. og oven i købet giver gode råd med i handlen.
På plantemarkedet vil der også være mulighed for at købe andre have- relaterede ting.

På pladsen vil der være en cafè, drevet af unge fra produktionsskolen og en tombola med
fine plante-gevinster.

Gratis parkering og adgang for besøgende på markedsdagen.

5 kommentarer:

  1. Hei Anette.
    Skulle gjerne bodd nærmere, da kunne vi fått med oss dette, det i Kolding og flere. Dere er heldige som har forholdsvis korte avstander til ting.
    Ha en fin dag i Holsterbro/Eirin

    SvarSlet
  2. Tak fordi du lavede dette opslag. Det kunne da være, at vi lige skulle kigge forbi og se om der var noget vi ikke kan undvære. Kram herfra

    SvarSlet
  3. Tak fordi du lavede dette opslag. Det kunne da godt være at vi lige skulle kigge forbi og se om der var noget som vi ikke kan undvære. Kram herfra

    SvarSlet
  4. Undskyld at du fik den to gange computeren snød mig. Leila

    SvarSlet
  5. Heldige dere som kan dra til et slikt plantemarked :D (ikke noen slike her jeg bor i Midt Norge) Håper dere får fint vær og så er jeg sikker på at du finner mye spennende å ta med hjem.
    Holstebro er jo forøvrig en veldig trivelig by som jeg har besøkt mange ganger.
    Ha en fin dag
    vh/ Elisabeth

    SvarSlet