Overnatning / Glamping

torsdag den 7. december 2017

Blogger besøg.

Jeg har i den sidste tid haft besøg af 2 havebloggere, som jeg kender her fra bloggen. Det er så dejligt at mødes i virkeligheden. Lene har jeg været heldig at møde flere gange, og Lisbeth og hendes mand, var det første gang jeg mødte, men helt sikkert ikke sidste.


Her kan du se hvad Lene fra Bedstemors have skrev.

HER kan du se hvad Lisbeth fra Lisbeths haveblog skrev
Lisbeth har Byhaven i Ebeltoft

Det glæder mig meget når andre kan bruge nogle af de ideer jeg har, der er så meget glæde gemt i haven og i havevenner.








2 kommentarer:

  1. Kære Anette.
    Tak for alle de dejlige indlæg, som jeg desværre ikke har nået at kommentere. Det er så dejligt at gense haven gennem dit kamera.
    Det er rigtig dejlige billeder af Alma, hvor er hun sød.
    Nu har du snart juleferie, Anette , og det kan nok være tiltrængt efter en lang sæson. Jeg håber, du har haft mange gæster i år, det er trods alt det sjoveste, når der sættes pris på det du arbejder med.
    Tak for i år.
    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
  2. Så vacker bild...stämningfull!
    Önskar dig en skön och mysig helg nu.
    Bästa kramen från Titti

    SvarSlet