Overnatning / Glamping

onsdag den 1. november 2017

Snebolde eller betonkugler.

Over bordet i lysthuset af jern har jeg hængt alle mine betonkugler op. På afstand ligner det lidt snebolde. Lysthuset er blevet pakket ind i forblæst og rustik gran, det giver et eventyrligt look.

Har du lyst at lave dine egne betonkugler, kan du se fremgangsmåden HER, der skal bare støbes et øje i jern i, så de kan hænges op.


Lysene er også monteret, og tændt til ære for fotografen, og ellers kun når der arbejdes i den hvide have.


Snart skal der foder i foderhuset.


I dag er den hvide have blevet færdig, så i morgen tager jeg hul på den gamle møddingsplads og drivhusene. Vejret har været så fint og mildt i denne uge, så det er en stor glæde at gå derude i haven og gøre julehaven klar.

11 kommentarer:

  1. Det ser smukt ud med dine hængende snebolde og tænk lige hvis der kommer sne ,bare sådan et lille lag,hvor det vil gøre det hele endnu mere perfekt. Kan næsten ikke vente til din julehave åbner.

    SvarSlet
  2. Åhhh så smukt Anette
    Du får bare lavet så meget fint. Kan slet ikke vente med at se det rigtigt
    God dag

    Kærlig hilsen
    Lone

    SvarSlet
  3. Härliga betongtips! Och det vore roligt att se din julträdgård någon gång och få inspiration :)

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
  4. Hej Anette

    Du kan bare det der, super flot at du kan blive ved med at fremtrylle den ene ide efter den anden og lige eventyrligt ser det ude.
    De flotte billeder du lægger på kan kun inspirere alle der kikker med her, for mit egnet vedkommende bliver de suget helt ind og helst af flere omgange.
    Tror du for den smukkeste julehave iår, håber at du må blive rigtig godt besøgt, når du slår dørene op igen lige om lidt.
    Rigtig god arbejdslyst med det næste område i dit/jeres paradis.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    P.s hils john

    SvarSlet
  5. Hei Anette. Så flott det ble. Dette kan du bare. Helt utrolig hva du får til. Fin dag til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  6. Så smukt og skøn ide med de kugler.

    Knus og skøn aften
    Charlotte

    SvarSlet
  7. Det ser hyggeligt ud med kuglerne. En meget god idé. Jeg fik lavet en lille smule i dag, så det går også fremad her. Jeg skal dog have fat i en masse grønt, som jeg allerede har en aftale om. Dine lys er rigtig fine, det ser bare godt ud. Fortsat god arbejdslyst.

    SvarSlet
  8. Sneboldene er virkelig seje - og kunne friste selv mig til at forsøge... ;-)

    SvarSlet
  9. Så stilig det var, og for et fint lysthus.
    Ha en fin søndag, hilsen Ingeborg

    SvarSlet
  10. Hvor er det dog smukt:) Og jeg er vild med betonsneboldene.

    SvarSlet
  11. Hvor er det dog smukt:) Og jeg er vild med betonsneboldene.

    SvarSlet