Overnatning / Glamping

mandag den 26. september 2016

Et nyt hjørne lavet med en murertrelle.

Jeg har lavet et lille nyt hjørne, eller krog ved terrassen. Havemøblerne har stået der hele sommeren, udenfor terrassen, men det var ligesom om at de stod lidt åbent. Derfor tænkte jeg at der kunne laves en lille krog, ved hjælp af en enkelt murertrelle. Som tænkt, så gjort, murertrellen skjuler nu også nedløbsrøret og en vandhane. Der er nu blevet en lille vandingskrog med vandhane og zinkkander på den anden side af trellen.


Et vægbeslag blev skruet op, så der kunne hænge en lanterne. Vægbeslaget fik jeg for mange år siden af en veninde i Grenå, eller rettere jeg fik 3 stk. Hun kunne ikke bruge dem, men det kunne jeg måske :-) Det her var det sidste der kom op at hænge.


Jeg er ret godt tilfreds med mit lille hjørne, udenfor den overdækkede terrasse.


9 kommentarer:

  1. Det er en dejlig, hyggelig og intim krog du har lavet dig.
    Ha en rigtig god september dag
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  2. Det ser flot ud Anette,hyggekroge kan man ikke få for mange af. Du har en fin talent for at indrette og finde på.Hygge til jer.

    SvarSlet
  3. Du er genial til at bruge murertreller. Jeg tror næsten, jeg må efterabe dig lidt. Er der ikke noget om, at man kan købe treller i jem og fix, hvis man ikke kender en murer?
    Kh, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er velkommen.
      Jeg ved ikke om Jem og Fix har murertreller.
      Rigtig god fornøjelse med hyggekrogen.

      Slet
  4. Det ser rigtig hyggeligt ud Anette. Du er bare så god til det der.
    Håber du får en rigtig dejlig dag 🌸
    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Ja hvorfor ikke ...det ser hyggeligt ud .du får alt til at ligne en million .
    Hilsen Grethe

    SvarSlet
  6. Helle Aagaard, Sydfyn27. september 2016 kl. 15.11

    Hej Anette
    Altid dejlige og hyggelige ideer ... jeg synes også det er skøn med små hjørner og kroge både til at gemme lidt af vejen i eller at gemme sig selv lidt af vejen med en kop kaffe f.eks.

    Fortsat dejlig septembersolskinsdag.
    knus Helle Aagaard, Sydfyn

    SvarSlet
  7. Hej Anette.Dejligt hjørne du har lavet med murertreller.........dem må i da have et helt lager af.
    Her er de ikke til at skaffe.
    Fint med lanternen på ophænget.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har et lille lager af murertreller, til kommende projekter :-) Det ville jo være træls at mangle, lige når ideen opstår :-)

      Slet