Overnatning / Glamping

torsdag den 26. september 2013

Vinderen er fundet.

I anledning af min blogs 1 års fødselsdag, er vinderen af min giveaway nu fundet. Gevinsten er et gavekort til Bed & Breakfast .


Jeg har brugt Findenvinder.dk til at udtrække den heldige.
Den heldige blev 
Ane Kathrine Thorgård
Stort tillykke til Ane Kathrine, som nu skal opleve en overnatning for 2 personer, i Fru Pedersens skurvogn, med morgenmad og fri adgang til hele haven. 
Du skal lige sende mig en mail Ane Kathrine, med din adresse, så jeg kan sende gavekortet til dig. anette.krogh.pedersen@mail.dk

6 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke, Ane Kathrine. Jeg er sikker på det bliver en god oplevelse.
    Hilsen Hanne

    SvarSlet
  2. Tillykke med det og til dig med fødselsdagen Anette.

    SvarSlet
  3. Tillykke med blogfødselsdagen. Det er sådan en dejlig blog. God weekend.
    Susanne

    SvarSlet
  4. Juhuu....hvor er jeg glad. tusind tak.

    SvarSlet
  5. Juhuu....hvor er jeg glad. tusind tak.

    SvarSlet