Overnatning / Glamping

søndag den 30. april 2017

Tulipanfryd og vibeæg.

Nogle af mine tulipaner er nu begyndt at få farve og springe ud. Et herligt syn, som jeg har glædet mig til.


Knitrende friske og sprøde tulipaner, en fryd for øjet.


Vibeæggene står stadig meget flot og blomsterrigt, og er til stor glæde her i haven.


Jeg er startet på at tage kanter af i hele haven. Det bliver så fint, og jeg kan se hvor langt jeg kommer. De godt 700 m kanter der er i haven, skæres ca. 1 gang om måneden hele sæsonen. Det lyder som et stort arbejde, men er lettere, end den gang hvor vi kun gjorde det en gang årligt. Nu er det meget lidt der fjernes hver gang, og kanterne står skarpe og fine det meste af tiden. Jeg elsker nyslået græs og skarpe kanter.



2 kommentarer:

  1. Der er så smukt hos dig, og præcis som du elsker jeg nyklippet græs og skarpe kanter. Så ligner det hele en million.
    Rigtig dejlig 1 maj

    Knus Lone

    SvarSlet
  2. Skønne lyslilla tulipaner i modlys. Hvis blot kanterne står skarpt på plænen gør det hele forskellen på ordentligt eller rodet. Et stort arbejde.
    Jeg bruger en el-trimmer der kan vendes lodret, den er jeg rigtigt glad for.
    Kh. Ingeborg

    SvarSlet