Overnatning / Glamping

mandag den 1. maj 2017

Hvad man kan bruge en ældre havebog til.

Jeg har en stak gamle havebøger liggende, som der er flotte tegninger i. Da det ikke er bøger jeg læser i/bruger, tænkte jeg at de fine billeder måske kunne bruges som billeder.


Nogle rammer i passende mål blev indkøbt, for de gamle jeg havde på lager passede ikke.


Indsat i rammerne er billederne virkelig fine. De skal bruges i den skurvogn, som jeg er i gang med at indrette.





Måske der er andre end mig der har ældre havebøger liggende. Ellers fås de helt sikkert i genbrugsbutikkerne, hvis nogle skulle få lyst at sætte gamle sider i rammer.

3 kommentarer:

  1. Sikke en god ide, og Hvor er de flotte 😍
    God dag

    Knus Lone

    SvarSlet
  2. De kommer helt sikkert til deres ret i din nye skurvogn, så de flotte tegninger kan nydes på ny.
    Kh. Ingeborg

    SvarSlet