Overnatning / Glamping

tirsdag den 16. maj 2017

Tulipaner og salat.

Tulipanerne blomstrer nu så det er den rene fryd. De lyser op i alt det grønne med deres klare farver. Enkelte og dobbelte, hver har de deres charme.


 I dette bed har jeg for nylig lagt liljeløg, så der efter rhododendronerne kommer endnu en blomstring. Liljerne er i lyserøde farver.

Tulipaner med hornvioler i bunden.

De sidste 3 dage har vi hver aften spist hjemmeavlet salt, med asparges, en dejlig delikatesse.

Rababer er der også høstet, herligt at der igen kan hentes noget i køkkenhaven. De blev lavet til årets første rababerkage.


5 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det lækkert ud. Jeg glæder mig til at spise rabarber 👌

    SvarSlet
  2. Så smukt det er alt sammen! Vi spiser også egne asparges og rabarber, men salaten er for lille endnu :-)

    SvarSlet
  3. Åhhh så dejligt med egen salat, og så med asparges... ELSKER asparges.
    Vores rabarber er blevet flytter da den slet ikke trivedes, men tror den lige skal komme sig. Så ingen tærte til mig endnu
    Dine tulipaner er fantastisk smukke, og kan du huske jeg fortalte jeg havde købt nogle løg, sidst vi var på besøg, og du sagde jeg skulle skynde mig hjem og få dem i jorden. Det gjorde jeg og nu er de søreme halvt oppe 👍🏻
    Vi ses snart igen

    Knus Lone

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde dine tulipaner med hornviolerne i bunden - vi kommer vist til at savne alle de skønne tulipaner.... eller måske ikke, der er jo masser af andre skønheder på vej

    SvarSlet
  5. Dit tulipanbed er så smukt med rhododendron i baggrunden.
    Hjemmeavlet salat og asparges er virkelig lækkert, uhm...
    Kh. Ingeborg

    SvarSlet