Overnatning / Glamping

fredag den 12. maj 2017

Skulptur Havefe i Fru Pedersens have.

Jeg har fået den fineste skulptur i haven. En havefe. Havefeen er på størrelse med et 6 års barn, hun sidder på en klods og skuer ud over haven. Hun sidder i det gule bed og kigger op mod huset. Når stauderne vokser op i løbet af de næste uger, vil hun komme til at sidde i et grønt/gult blomsterhav.




Tulipanerne i det gule bed.



Skulpturen er lavet af min kunstnerven Kat. Skulpturen er lavet i beton. Kat havde lavet hende hjemme i sit værksted i vinters, og så modelerede hun hende helt færdig her i haven.


Derefter blev hun malet sort.


Og til sidst fik hun et lag bronze, som ikke dækker overalt. Havefeen er så fin og yndig, hun er blevet endnu bedre end jeg havde forestillet mig, jeg er så glad for hende.


Jeg synes at det er helt fantastisk at Kat ud fra mine ønsker og haven, kunne ramme det jeg ønskede mig så perfekt. Billederne viser ikke havefeen så fin som hun i virkeligheden er, hun skal ses og opleves med egne øjne.

6 kommentarer:

  1. Hvor er hun SMUK<3 Stort TILLYKKE med hende.

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende. Smuk og meget stor.
    God søndag

    Charlotte

    SvarSlet
  3. Hej Anette. Et stort tillykke. Hun er vel nok fin ud. Det bliver flot med alt det gule der vokser op omkring hende. Jeg tror, det passer rigtig godt til farven.

    SvarSlet
  4. Hej Anette, hvordan får man fat i kunstner Kat? Hilsen Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina.
      Du kan sende mig en mail med dit navn og telefonnummer, så kan jeg give det videre til Kat. Min mail er anette.krogh.pedersen@mail.dk

      Slet