Overnatning / Glamping

søndag den 25. november 2018

Jul i tivoli.

Jeg har været til jul i Tivoli. En smuk og inspirerende oplevelse. Som juleelsker er det ren slaraffenland, med julestemning, dufte og ideer.

Her indgangen.


Mit yndlingsområde er haven med orangeri og højbede med grøntsager. Bål og masser af grønt.


Indenfor i orangeriet, var der en dejlig duft af krydderurter og hyacinter. Æbler hang i snore ned fra loftet, smukt og enkelt.


Ilden i brændeovnen lunede.


 Der var rigtig mange juletræer i haven, både med og uden pynt.



Flotte dekorationer.


Et fint lag sne, fuldendte julestemningen.


Jeg var vild med alle de små huse og skure.

Der var max hygge i alle kroge.


De mange hyacinter i blomst duftede eventyrligt.

Juleroser i mange varianter.



Sne, sne, sne, så smukt.

En oplevelse jeg varmt kan anbefale.

Jeg var i Københaven i tirsdags, fordi jeg var inviteret til en julestjerne-event hos Erik Buch blomster, det kommer der et indlæg om senere.



5 kommentarer:

  1. Hej Anette.
    Tak for svar angående de små spots. Og tak for de flotte billeder fra Tivoli. Min datter og jeg var i København sidste lørdag for at se musical på Det Ny teater. Vi havde ikke så lang tid til andet, så vi kunne ikke nå Tivoli. Vi fik dog et kig ind ved indgangen og smugkiggede alle de steder udefra, hvor der var et lille hul i hegnet. Det så lige så skønt ud, som dine billeder fortæller, og da det var ved 18.30 tiden, var der fuldt blus på alle lysene. Jeg kan godt forstå, at du nød det. Jeg glæder mig til at se indlægget fra julestjerne-eventen hos Erich Buch Blomster.
    Hav en god dag.
    hilsen Bodil.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det smukt og utroligt hyggeligt ud kære Anette. Jeg kommer desværre ikke derover, så tak for en fin rundtur med dine flotte billeder.
    Rigtig god aften

    Knus, Lone

    SvarSlet
  3. Så flotte bilder du har tatt :D
    min mann og jeg kom hjem i går kveld etter en liten uke i København på besøk hos vår datter. Selvfølgelig måtte vi i tivoli,der er alltid så fint. Og dine bilder viser jo nettop det .
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Vh/Elisabeth

    SvarSlet
  4. where does it look beautiful and incredibly cozy dear annette. Unfortunately, I'm not coming over, so thank you for a nice tour with your great pictures.

    ดูหนัง

    SvarSlet
  5. Jamen, Anette - det var da næsten lige så flot, som din julehave plejer at være :-)
    Kh, Karen

    SvarSlet