Overnatning / Glamping

søndag den 18. november 2018

Diy kornhjerter.

Jeg har lavet nogle hjerter med korn og hørfrø til julens dekorationer.


Jeg tog en skål med korn, og lavede et hjerte ovenpå kornet, med limpistolen. 


Dækkede straks hjertet med korn. Lod det køle helt af, og så er kornhjertet klar til dekoration. 


Samme teknik har jeg brugt til hørfrø, men alle slags frø vil kunne bruges, tænker jeg.


 Jo større limpistol, med tykkere limstift, jo større figur kan man lave. Ideen er set på Danmarks smukkeste juleudstilling A dream come true.



5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en fin idé. Det skal helt klart prøves.
    Rigtig god dag kære Anette.

    Knus, Lone

    SvarSlet
  2. Det er bare så fint Anette.Min mor lavede nogle for mange år siden af krystal sukker, det bliver ganske fint. Julehygge herfra

    SvarSlet
  3. Sikke en god ide - det vil jeg hjem og prøve :-)
    Kh, Karen

    SvarSlet
  4. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนัง

    SvarSlet