Overnatning / Glamping

fredag den 16. november 2018

A dream come true, Danmarks smukkeste juleudstilling.

En drøm går i opfyldelse.
Det er lige hvad der skete, da Johnny Haugaard lavede Danmarks smukkeste juleudstilling. Jeg var nede at se den på åbningsdagen. 

Jeg havde høje forventninger, og de blev til fulde opfyldt. Selv om udstillingen ikke var helt færdig, var den så smuk. Jeg elsker tanken bag, med de omkring 150 frivillige, som har brugt oceaner af tid og kræfter på projektet. Jeg talte med flere af de damer, som havde været med. De var så taknemmelige, glade og trætte. De havde oplevet et sammenhold uden lige og fået nye venner for livet. 

Indgangen til udstillingen. Med snedronningen, iskrystaller og ren magi.

Der var enorme dekorationer, men også små ting som kranse og ideer med naturens materialer. Så der var megen inspiration at tage med hjem.



Kugler i betonsnor på bordet.


Rigtig mange forskellige kranse i naturens materialer.



Et helt rum med en brændevæg, var mit yndlingsrum, som jeg vendte tilbage til flere gange.

Kransen på bordet var lavet af grenstykker af korkelm.


Denne vægdekoration var lavet i en rusten jernring, måske et tøndebånd, som var fyldt ud med naturmaterialer.


Enorme dekorationer, med grene.


Endnu en smuk kvinde med blomsterkjole, meget detaljeret og smuk.


Manden bag udstillingen, Johnny Haugaard. Træt og glad på åbningsdagen.


Skulle du have lyst at se udstillingen, kan det stadig nås. 
Jeg skal helt sikkert se den en gang mere, for med så mange detaljer og ideer, er et besøg ikke nok.

Plakat for udstillingen.

6 kommentarer:

  1. Meget smukt og meget stilfuldt:-)

    SvarSlet
  2. Waoo - så mycket vackert !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvarSlet
  3. Kære Anette
    Tusinde vis af tak for inspirerende billeder fra det lækre kreative univers -drømmen som Johnny har visualiseret ud til virkelighed sammen med fantastiske hjælpere<3
    Jeg GLÆDER mig meget til at tage turen til Snejbjerg og se det hele irl(måske det endda bliver den dag du vælger at gense det hele;-)
    Fortsat rigtig god "vinter-ferie"
    KNUS Anette

    SvarSlet
  4. Hej igen Anette.
    Min datter bor i Herning og kender Johnny lidt, og hun har for et stykke tid siden fortalt om hans store værk og sagt, at det skal vi ud at se, for det er noget helt specielt. Nu har jeg også dine ord for, at det er værd at køre efter. Jeg glæder mig til at se og opleve udstillingen. I Herning er han kendt som Blomster Johnny og kan vist nærmest betegnes multikunstner!
    Det er godt at høre, at du "føjter" lidt, Anette!!!
    God søndag i det vestjyske.
    Bodil.

    SvarSlet
  5. Jeg har ser udstillingen omtalt flere steder og den lyder rigtig spændende.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  6. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนัง

    SvarSlet