Overnatning / Glamping

torsdag den 19. juli 2018

Havevenner.

Havevenner er for mig guld værd. Nogle udveksler jeg ideer og erfaringer med, nogle inspires jeg af, nogle mødes jeg med, og nogle nørder jeg med.


Yvonne Topholm har lige været på ferie besøg i haven et par dage. Yvonne er super dygtig og kreativ. Hun ville gerne hjælpe mig med buketter, så hun blev sluppet fri i min skærehave, og måtte lave lige hvad hun havde lyst til. Det turde jeg godt, for Yvonne er en stor kilde til inspiration. At lade hende lave buketter til have, skure og toiletter, gav mig nye øjne på steder jeg ikke selv så.


Nogle nye stilleben lavede hun også. Sjovt at se mine ting brugt på nye måder.



En buket lyser op i minidrivhuset på et bord på gårdspladsen.


Det er en meget stor glæde for mig at lege med ligesinede, snakke og afprøve, tips og ideer i lind strøm. Herligt at jeg gennem bloggen og Instagram har fundet så mange havevenner, som alle bidrager til at gøre mit haveliv fantastisk.

Hvis du også har lyst at bo nogle dage her i haven, for at arbejde og blive inspireret, kan du læse mere om det HER Eller du kan blot besøge haven nogle timer, se mere HER

Herunder en collage lavet af Yvonne Topholm, som du iøvrigt kan følge HER


5 kommentarer:

  1. Yvonne lægger altid de skønneste billeder på Instagram, og jeg kan godt forstå at hun fik frie hænder i din have :-) Hvor må det have været hyggeligt for jer begge at gå i haven sammen. Tak til både dig og Yvonne for lækre, inspirerende billeder!
    Kærlig hilsen Nana

    SvarSlet
  2. Det er bare noget at det bedste,at kunne dele ens interesse med ligestillet.Jeg er sikker på, at I har haft mange stjerne stunder og begge har fået noget godt ud af det. det ser flot ud det Yvonne har lavet. Hygge herfra. Leila

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog en god idé, at folk kan komme og arbejde med i haven mod kost og logi og blive inspireret, få slappet af og blive genopladt:) Flotte stilleben:)

    SvarSlet
  4. Kære Anette
    Og kære Yvonne. To dejlige have glade damer, som jeg er meget meget stolt over at have lært at kende. I er så inspirerende og dygtige.
    Tak for jer ❤️

    Knus og kærlig hilsen
    Lone

    SvarSlet
  5. What incredibly beautiful flowers. I love the white flowers in the first photo and the arrangement in the glass box.. almost reminds me of Beauty and The Beast. Thanks for the share, keep up the posts.
    World of Animals

    SvarSlet