Overnatning / Glamping

fredag den 8. juni 2018

Havefestival.

Så er det i denne weekend den landsdækkende Havefestival løber af stablen. Det er Haveselskabet der står bag.

Min have finder du HER

Tæt på min have ligger Burlund Skovhave, den kan du se mere om HER




De andre haver finder du HER

Du kan læse meget mere om Havefestivallen  HER

Er du i nærheden af Aalborg, kan du bla. besøge Maria i Livsnyderhaven, en meget spændende byhave.




Lotte Bjarke med bloggen Helt hen i haven kan du se mere om HERHaven på Sondrupvej 42 i Hundslund er åben lørdag og søndag fra 10-17. Lotte er iøvrigt aktulel med sin nye havebog Slip haveglæden løs. Lotte har også  et pop-up staudesalg, som er meget populært. Du kan læse mere om Helt hen i haven HER


Hvis ikke jeg have åben i min egen have, skulle jeg ud at se haver, det er så inspirende. Søndag skal jeg til min mosters 85 års fødselsdag, så da passer John havens gæster, og sørger for de får kaffe og hjemmebagte muffins.

Ønsker alle jer der skal ud og besøge festival haver nogle dejlige og inspirende dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar